24 GODZINY NA DOBĘ, 7 DNI W TYGODNIU
Kierowcy realizując przewozy w kraju i za granicą często mają problemy, które wymagają natychmiastowej interwencji. Kontrola drogowa, ograniczenia w ruchu wymuszające zmianę planu pracy, problemy z użytkowaniem tachografu czy też karty kierowcy, wykonanie prawidłowego wydruku czy wpisu manualnego, który uchroni przed mandatem w przypadku kontroli, nie zawsze zdarzają się w standardowych godzinach pracy konsultantów. Dlatego w OCRK jesteśmy dostępni dla kierowców przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Nasi specjaliści czuwają pod telefonem interwencyjnym, aby służyć pomocą w przypadku wszelkich nagłych problemów i wątpliwości na drodze.
Dyżurujący eksperci posiadają aktualną wiedzę na temat przepisów obowiązujących kierowców na terenie całej Unii Europejskiej, co jest bardzo ważne w sytuacji gdy przepisy zmieniają się bardzo szybko, a nowe kontrole przynoszą często nową wykładnię obowiązujących procedur. Kontrola drogowa może zakończyć się, często niesłusznie, karą sięgającą nawet kilku tysięcy euro. W wielu przypadkach obniżenie lub uniknięcie kary jest możliwe jeszcze w jej trakcie, dzięki odpowiednim przepisom, które wskaże nasz specjalista.
O tym, że tak całodobowa pomoc jest potrzebna, świadczą nasze statystyki – z telefonu co miesiąc korzysta 24 000 kierowców.
Dodatkowo dla naszych Klientów przygotowaliśmy również usługę doradztwa telefonicznego. To możliwość codziennych konsultacji, zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości związanych z analizą i rozliczaniem czasu pracy kierowców u Opiekuna, który na co dzień zajmuje się firmą Klienta i dzięki temu doskonale zna jej specyfikę.